preloader

Support

Support

Waar kunnen wij met vragen over de Energiemonitor terecht?

Na de implementatie en de trainingen zijn online handleidingen en een Q&A beschikbaar waarin je veel informatie terug kunt vinden. Kom je hier niet uit, dan kun je in de applicatie een serviceticket aanmaken. Dit geldt voor vragen, aanvullende wensen en ondersteuning of als er onverhoopt een functie niet goed werkt. Deze servicetickets worden door onze supportdeskmedewerkers opgepakt overeenkomstig de Service Level afspraken. Je kunt ons natuurlijk ook altijd bellen als dat nodig is. 

Hoe weten wij of wij voor een serviceticket moeten betalen, niet alles zit natuurlijk in een contract? Goed punt. Nee, maar soms krijgen wij aanvullende vragen en of wensen om uit te voeren. Wij beoordelen het aangemaakte serviceticket en koppelen vooraf terug of het een serviceticket (geen kosten) of dat het een verzoek voor aanvullende ondersteuning betreft. De manier waarop deze kosten verrekend kunnen worden zijn divers, van strippenkaart tot regiewerk. 

Ons streven is dat je de support ontvangt en ervaart die je van een professionele partner mag verwachten. Daar staan wij voor.