Wij helpen graag
Krijg ondersteuning van onze in-house specialisten bij onboarding, in- en uithuizen, data exports, enzovoorts. Wij bieden uitgebreide supportmogelijkheden om ervoor te zorgen dat jij het maximale uit onze diensten haalt.

Onboarding
Servicetickets en telefonische ondersteuning
Na de implementatie en de trainingen zijn online handleidingen en een Q&A beschikbaar waarin alle informatie is terug te vinden om aan de slag te gaan met onze software. Kom je hier toch niet uit, dan kun je in de applicatie een serviceticket aanmaken. Dit geldt voor vragen, aanvullende wensen, ondersteuning of als er onverhoopt een functie niet goed werkt.
De servicetickets worden door onze supportdeskmedewerkers opgepakt overeenkomstig de Service Level afspraken. Je kunt ons natuurlijk ook altijd bellen als dat nodig is.
Extra service
Support buiten de Service Level agreement
Soms kunnen er extra kosten verbonden zijn aan het oppakken van support vragen. Dit geldt voor werkzaamheden die buiten onze algemene voorwaarden en het contract vallen. Bij deze gevallen beoordelen wij het aangemaakte serviceticket en koppelen altijd van te voren terug of het gaat om een normaal serviceticket (geen kosten) of dat het gaat om een verzoek voor aanvullende ondersteuning.
Voor het verrekenen van deze kosten kunnen verschillende soorten afspraken worden gemaakt, denk bijvoorbeeld aan een strippenkaart, een vaste prijs of het vooraf afspreken van regiewerk. Dit is afhankelijk van de soort aanvraag.

Heb je verder nog vragen met betrekking tot onze support?
Deel je vraag via de mail of neem gerust contact op met een van onze specialisten.