Klanttevredenheidsonderzoek 2023

Home | Klanttevredenheidsonderzoek 2023
Klanttevredenheidsonderzoek Energiemissie 2023

Allereerst willen we iedereen bedankten die de tijd heeft genomen om ons klanttevredenheidsonderzoek 2023 in te vullen. Jullie inbreng is van onschatbare waarde en helpt ons om onze diensten te verbeteren. Met een gemiddeld cijfer van 8,2 zijn we zeer tevreden over de klanttevredenheid. We delen graag wat ons is opgevallen en welke stappen we gaan nemen.

Hoge tevredenheid

Uit onze recente evaluatie blijkt dat Energiemissie blijft groeien en verbeteren. Gemiddeld geven onze gewaardeerde gebruikers ons een 8,4 als het gaat om aanbevelingen aan anderen. Enkele opmerkingen van onze gebruikers zijn onder andere: “Een score van 10 is behoorlijk hoog, zal de motivatie om te scoren blijven?” en “Het is een fijn systeem, super gebruiksvriendelijk en lekker snel.” Ook werd opgemerkt dat we behulpzaam personeel hebben en veel expertise in huis. Kortom, Energiemissie is een duidelijke tool voor energiebeheerders. 

Klanttevredenheid overzicht

Gebruik van “mijn energiemissie” 

We hebben in het klanttevredenheidsonderzoek 2023 opgemerkt dat sommigen van de gebruikers onze applicatie niet zo frequent gebruiken als dat ze zouden willen. Vaak vanwege onderbezetting en tijdsgebrek. Maar goed nieuws, er komt een bèta release aan! De nieuwe bèta versie biedt de mogelijkheid om je eigen dashboard op te zetten met jullie favoriete analyses. Hierdoor ben je in staat snel inzicht te krijgen in jouw doelstellingen, bijvoorbeeld de status van Paris Proof.

Energiemonitor en factuurcontrole

We zijn opgetogen om te constateren dat de meerderheid van de respondenten tevreden is met onze Energiemonitor en Factuurcontrole, waarvoor jullie ons een gemiddelde score geven van een 8 (7,64). Natuurlijk zijn we blij met deze positieve feedback, maar we zijn vastberaden om de functionaliteiten van deze modules nog verder uit te breiden.

Jullie tips

We hebben waardevolle suggesties ontvangen om onze modules nog verder te optimaliseren. Hierbij gaat het om het optimaliseren van de zoekfunctionaliteit en het toevoegen van nieuwe databronnen. We zijn ons bewust van de wensen voor aanvullende functionaliteiten in de monitor, zoals CO₂-monitoring, specifieke data-downloads en snellere meterfuncties. Deze suggesties en verbeteringen nemen we mee in onze toekomstige ontwikkelingsplannen.

Supportdesk

Een high five voor onze supportdesk en medewerkers. Jullie zijn blij met hun bereikbaarheid, het nakomen van afspraken en de vriendelijkheid. Daar zijn wij super trots op! Jullie input over communicatie en informatievoorziening nemen we mee om jullie nog beter op de hoogte te houden.

Samenwerken

Nogmaals willen we iedereen die ons KTO heeft ingevuld hartelijk bedanken voor de waardevolle input. We blijven hard werken aan het verbeteren van onze diensten, zodat we uiteindelijk samen jullie duurzaamheidsdoelen kunnen behalen. 

Energiemonitor

Wil je ook meer inzicht in energieverbruik, CO₂-uitstoot en kosten? Energiemonitoring kan je hierbij helpen. Wij bieden trainingen en ondersteuning om je op weg te helpen. 

Samen op weg naar groen succes!

Andere relevante artikelen